Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Απ' τη Μαδρίτη με αγάπη...

Δεν ξέρω ακόμη τι συμβαίνει στην πλατεία Sol της Μαδρίτης αλλά μου αρέσει. Δεν θα πω για κάτι μεγάλο που ξεκινάει και θα παρασυρει τα πάντα καθως θα εξαπλώνεται, αλλά αυτό το "Σήμερα λίγοι αύριο πολλοί" κάτι καλό μου κάνει.
Οπως και να το κάνουμε αυτό που λείπει εδώ τουλάχιστον από τις κινητοποιήσεις είναι η μαζική συμμετοχή της νεολαίας. Του αύριο δηλαδή. Αυτων που με καθαρό μυαλό χωρίς παλιά μίση, φόβους, ενοχές και διάφορα άλλα κολλήματα θα διαβάσουν την πραγματικότητα και θα αναλάβουν δράσεις.
Και τέλος όλα αυτά έχουν ένα αεράκι Μάηδων που θες δε θες σε ανατριχιάζει.







Οι φωτογραφίες είναι από την El Pais που καλύπτει πολύ δυνατά τα γεγονότα και σήμερα γράφει ότι παρα την απαγόρευση, οι διαδηλώτές αποφάσισαν να μείνουν το Σαββατοκύριακο (οι διαδηλώσεις κρίθηκαν παράνομες). Μένει να δούμε πόσο "έξυπνα" όπως λέει ο Θαπατέρο, θα φερθεί το κράτος στις επόμενες ώρες.
Σε λίγο βραδιαζει. Το ραντεβού είναι κάθε μέρα στις 8μμ.

2 σχόλια:

Ανατολή είπε...

Αχ, βρε Γιώργο!
Για εδώ το ονειρευόσουν, τόσον καιρό, από αλλού μας ήρθε!
Καλό κουράγιο και υπομονή γιατί όπως σου είπα και τότε, όταν θα αποφασίσουμε να βγούμε στις πλατείες να διανυκτερεύουμε, να κάτσουμε κατάχαμα κι εσύ να τραγουδάς, το πιο πιθανό να συμβεί είναι το εξής:
α)εσύ δε θα μπορείς πλέον να το κάνεις γιατί θα πηγαίνεις με το Πι
και
β) εγω δε θα μπορώ να σε ακούσω γιατί θα έχω κουφαθεί πλήρως (ήδη έχω βαρηκοία).

Γιώργος Σαρρής είπε...

Nα το σβήσω, να μην το σβήσω....

ShareThis