"Η συντριπτική πλειονότητα των καθηγητών στηρίζει τις μεταρρυθμίσεις."!
Το πιο εντυπωσιακό ήταν η δήλωσή του ότι η συντριπτική(!!) πλειοψηφία των εκπαιδευτικών στηρίζει τις μεταρρυθμίσεις. Οταν η χιονοστιβάδα με τα ψέματα αρχίζει να κυλάει όλο και μεγαλώνει και μάλιστα χωρίς πρόβλημα.
Σας φοβίζουν οι απειλές της ΟΛΜΕ για απεργίες με την έναρξη της σχολικής περιόδου;
Αν το υπουργείο Παιδείας λειτουργούσε με βάση τις απειλές της ΟΛΜΕ για απεργίες, δεν θα γινόταν καμιά απολύτως μεταρρύθμιση. Δεν θα είχε επανέλθει η αξιολόγηση. Δεν θα γίνονταν ούτε καν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις. Εμείς καταλήξαμε σε πλεόνασμα 2.000 εκπαιδευτικών αλλά πρωτίστως εξασφαλίσαμε το εργασιακό περιβάλλον 150.000 εκπαιδευτικών. Και αυτό έχει αξία για τη λειτουργία των σχολείων, για το μέλλον των παιδιών μας. Η συντριπτική πλειονότητα των καθηγητών στηρίζει τις μεταρρυθμίσεις.
Αν το υπουργείο Παιδείας λειτουργούσε με βάση τις απειλές της ΟΛΜΕ για απεργίες, δεν θα γινόταν καμιά απολύτως μεταρρύθμιση. Δεν θα είχε επανέλθει η αξιολόγηση. Δεν θα γίνονταν ούτε καν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις. Εμείς καταλήξαμε σε πλεόνασμα 2.000 εκπαιδευτικών αλλά πρωτίστως εξασφαλίσαμε το εργασιακό περιβάλλον 150.000 εκπαιδευτικών. Και αυτό έχει αξία για τη λειτουργία των σχολείων, για το μέλλον των παιδιών μας. Η συντριπτική πλειονότητα των καθηγητών στηρίζει τις μεταρρυθμίσεις.
Η προβοκατόρικη ερώτηση του δημοσιογράφου με την πολλή κουβέντα που γίνεται γι αυτούς που δεν πατάνε στην τάξη. Την έχουμε ακούσει όλοι μάλλον αυτή την κουβέντα, που φυσικά είναι ψέματα, από αυτούς που ψάχνουν δικαιολογίες για να μη χαλάσουν το σχήμα του καναπέ. Η "κατηγορία" αυτή, των εχόντων ψυχολογικά προβλήματα, δεν περιλαμβάνει ούτε λίγες δεκάδες. Πάλι καλά που δεν πήρε την πάσα ο υπουργός να κάνει κατεβασιά. Υπάρχουν κάποια όρια ακόμη για να μη χάνεται εντελώς και η σοβαρότητα. Στο κάτω κάτω τι έπρεπε να γίνεται με όσους παρουσίασαν κάποια στιγμή ψυχολογικά ή άλλα προβλήματα. Να συνεχίσουν να διδάσκουν. Α ξέχασα, υπάρχει και ο Καιάδας.
Μεγάλη συζήτηση γίνεται για τους «εκτός τάξης» εκπαιδευτικούς. Πόσοι είναι εκείνοι που επικαλούμενοι ψυχολογικά προβλήματα, αποφάσισαν να μην έχουν ούτε μία ώρα διδασκαλίας;
Κακώς γίνεται αυτή η συζήτηση, γιατί αφορά πολύ μικρό αριθμό εκπαιδευτικών. Οι Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης εξετάζουν τέτοιες περιπτώσεις και αναμένουμε τα πορίσματά τους. Δεν μπορεί όμως αυτές οι περιπτώσεις, που -όπως είπα είναι λίγες- να στιγματίζουν τους Ελληνες εκπαιδευτικούς. Πέραν αυτού, από τον Σεπτέμβριο που εγκαθίσταται η υποχρεωτική ημερήσια ηλεκτρονική ενημέρωση του πληροφοριακού συστήματος, επιτέλους μετά πολλά χρόνια, θα γνωρίζει το υπουργείο Παιδείας ποιος εργάζεται, πού και πόσο.
Είπε βέβαια και για την απόφαση να κτυπάνε ηλεκτρ. κάρτα οι εκπαιδευτικοί, λες και έτσι σώθηκε η Τροία από την έφοδο, πράγμα που βασικά απαξιώνει και συκοφαντεί τους εκπαιδευτικούς, που φυσικά δεν κάνουν ό,τι τους καπνίσει και βέβαια υφίστανται έλεγχο για την παρουσία στα σχολεία και μάλιστα αυστηρό. Ακόμη και τις τελευταίες μέρες που δεν υπήρχαν μαθήματα ήταν υποχρεωμένοι να βρίσκονται στο σχολείο από τις 8 το πρωί κι ας μη χτυπούσαν κάρτα. Απλά γελοιότητες. Σε λίγο θα βάλουν ξυπνητήρι και πρόγραμμα γυμναστικής και στους ανέργους στο πλαίσιο "της επίλυσης του τεράστιου προβλήματος της Ανεργίας" που τόσο καίει αυτή την καλή κυβέρνηση.
Και πάμε στο κυρίως θέμα και κυρίως ψέμα. Για το καλό της πατρίδας κάνουν άνω κάτω την εκπαίδευση κτυπώντας όσο μπορούν την επαγγελματική εκπαίδευση για να ανοίξουν χώρο στα ιδιωτικά ΙΕΚ. Όμως όπως ξέρουν όλοι όσοι βρίσκονται στα ΕΠΑΛ οι ειδικότητες που καταργούνται(π.χ. στον Τομέα Υγείας) είναι οι πιο δημοφιλείς στους μαθητές και όπως είπε και ο Υπ.Υγείας υπάρχει μεγάλη ανάγκη σε αυτόν τον Τομέα. Γιατί τις καταργεί λοιπόν;
Υπάρχει όμως και κάτι άλλο...
Κανένα ΕΠΑΛ και καμία ΕΠΑΣ δεν κλείνει. Καταργούνται 50 ειδικότητες καθηγητών που δίδασκαν 12 ειδικότητες επαγγελμάτων από τις 39 που παρέχονται στα ΕΠΑΛ και στις ΕΠΑΣ. Εμείς σχεδιάζουμε μια Τεχνική Εκπαίδευση που στοχεύει στο να προσφέρει Ειδικότητες Επαγγελμάτων, που καλύπτουν τις επιλογές των μαθητών και τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, και όχι τους κλάδους και τις ειδικότητες μονίμων καθηγητών, οι οποίοι, διαμέσου ενός στρεβλού και νοθευμένου πλαισίου, «βρέθηκαν» να στελεχώνουν τα Επαγγελματικά Λύκεια και τις Επαγγελματικές Σχολές. Η πρακτική αυτή, που ακολουθήθηκε τα προηγούμενα χρόνια, στα ΕΠΑΛ & στις ΕΠΑΣ οδήγησε στην ύπαρξη 110 διαφορετικών ειδικοτήτων εκπαιδευτικών, μοναδικό φαινόμενο στον ευρωπαϊκό χώρο.
Το άλλο που λέγαμε ότι υπάρχει, είναι ότι πριν από μόλις 2 χρόνια έγινε έρευνα από το Υπουργείο, που στοίχισε μάλιστα 350000 ευρώ όπως είπε και ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ που είχε το έγγραφο στο χέρι στην εκπομπή του Γ.Αυτιά, που κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι ειδικότητες που τώρα καταργούνται είναι οι πιο χρήσιμες και αποδοτικές! Τόσο καλά κι αληθινά
Στα πόσα ψέματα καίγεσαι δεν το ξέρουμε ακόμη πάντως.
ΥΓ: Όπως βλέπουμε ο δημοσιογράφος μίλησε για κλείσιμο των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ. Βιάζονται τα δημοσιογραφικά συγκροτήματα να ξεμπερδεύουν για να ανοίξουν οι δουλειές...
Ολη αυτή η συζήτηση θα έχει στόχο να απαξιώσει τα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ έτσι ώστε να μην γραφτούν μαθητές και λόγω υπεραρηθμίας να στείλου αδιάβαστους κι άλλους εκπαιδευτικούς από Σεπτέμβρη.Ας προσέχουν λοιπόν όσοι ασχολούνται με το θέμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου