Σε ένα κόσμο που μετράει το μπόι του καθενός με το χρήμα και τη δόξα είναι δύσκολο ακόμη και οι πιο καλοπροαίρετοι, ή μερικές φορές και μαρξιστικά διαβασμένοι(κάπως προχειρα πάντα), να σκεφτούν διαφορετικά.
Βλέπουν τον εαυτό τους πάνω στο οδόφραγμα με μια κόκκινη σημαία στο χέρι κι από πίσω το "πλήθος" να τους ακολουθεί, λες κι η επανάσταση θα είναι συναυλία με μια μπύρα στο χέρι.
Όλα αυτά βέβαια δεν είναι παρά καλλιτεχνικού τύπου μικροαστικές φαντασιώσεις και ματαιοδοξίες, που τουλάχιστον οι καλλιτέχνες που αυτοπροσδιορίζονται ως μαρξιστές, πόσο μάλλον ως κομμουνιστές(κάποιου τύπου), οφείλουν να πολεμήσουν αντί να παρασύρονται από περίεργους ή πρόχειρους αυθορμητισμούς.
Ας ξεπεράσουμε λοιπόν το χωρίς πραγματική βάση "μεγαλείο" μας, θα κριθούμε άλλωστε όλοι σε πολύ δύσκολα, κι ας αφήσουμε τους ρηχούς συναισθηματισμούς. Όλα αυτά τελικά έχουν άλλο στόχο σαν κι αυτόν που υπηρετούν οι δήθεν "εργατικοί αγώνες", που τουλάχιστον αυτοί που αισθάνονται φιλικά προς τους κομμουνιστές πρέπει να σταματήσουν να νομιμοποιούν.
Ας σκεφτούν όλοι όσοι μπορούν λίγο πιο σοβαρά.
Δεν είναι οι σταρ η πρωτοπορία φίλοι συγκαλλιτέχνες.
Πρωτοπορία είναι η εργατική τάξη, με πολιτικό καθοδηγητή της το κομμουνιστικό κόμμα, κι εμείς απλά οφείλουμε να σταθούμε στο πλάι της αν μπορούμε.
Αν δε μπορούμε τουλάχιστον ας καταλάβουμε κι ας προσγειωθούμε.
Σιορ Διονύσιε αυτό ήταν για σένα...και όχι μόνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήPetroulas
επιτελους! καποιος να του τα πει!!ξερετε ποιανου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΓΙΩΡΓΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ
Μπράβο Γιώργο, χωρίς να χρειάζεται να τον ονοματίσεις, όλοι εμείς που ξέρουμε τον τρόπο που αντιδρούν αυτοί που νομίζουν ότι είναι πιο "έξυπνοι" από τους άλλους, βλέπουμε τον "κομμουνιστή" να πετάει από πάνω του την προβιά του φίλου του ΚΚΕ. δεν χρειάζεται να δούμε τη φάτσα του, ξέρουμε ότι ο Τσακνής έχει ξεκινήσει πολύ πριν, από το προχθεσινό, τον διαφορετικό δρόμο του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο τραγικό γι αυτόν είναι ότι του απάντησε ο Νίκος μέσω του ...Τράγκα!!!
http://www.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=7632330
Την ίδια απάντηση δίνει και στα άλλα "παιδιά" που τάχα τον στηρίζουν και τον προστατεύουν από το κακό κόμμα που θέλει να τον "εκκαθαρίσει" γιατί είχε "διαφορετική" θέση στον συνεδριακό.
Κρίμα γι αυτά που έδωσε με τις δουλειές του, σε κάποιους από εμάς τα προηγούμενα χρόνια.
Και πάλι Μπράβο, Γιώργο!
ΑπάντησηΔιαγραφήhopenends
μάλιστα...
ΑπάντησηΔιαγραφήτι να πω...
λυπάμαι...
αυτά δεν είναι θέματα δημοσίου ενδιαφέροντος...
Το μικρό αυτό άρθρο δεν είναι προσωπική επίθεση. Είναι κριτική προς την άποψη της "ιδιαιτερότητας" και "ξεχωριστής θέσης" των ταλαντούχων και χαρισματικών που κάποτε διεκδικούν και κάποιο αλάνθαστο. Όπως λέω λοιπον όλοι αυτοί οι ξεχωριστοί(όλοι είμαστε ξεχωριστοί βέβαια) θα είναι χρήσιμοι πραγματικα όταν εντάξουν τον εαυτό τους στην υπηρεσία των ταπεινών και καταφρονεμένων που είναι οι μόνοι που έχουν πολύ σοβαρό λόγο να θέλουν την ανατροπή. Οταν μάλιστα επιτίθενται στην πρωτοπορία τότε κάνουν το ανάποδο από αυτό που νομίζουν ότι επιδιώκουν. Αυτό αφορά πολλούς και βέβαια ενδιαφέρει εμένα και επειδή είμαι καλλιτέχνης αλλά και για άλλους λόγους. Οποιος δεν ενδιαφέρεται ας μην ενδιαφέρεται. Δικαίωμά του. Ουτε ε΄γω ενδιαφέρομαι αν ενδιαφέρεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ.Βασικά επειδή βλέπω ότι μπορεί να προκύψουν παρεξηγήσεις σκέφτομαι μήπως είναι καλύτερο να αφαιρέσω τα σχόλια από την ανάρτηση. ετσι κι αλλιωε δεν έχω χρόνο για παραπάνω σχολιασμό.
Επίσης να πω κι εγώ οτι ο σ. Ν.Μπογιόπουλος απάντησε στο χθεσινό Ριζοσπάστη, ότι δεν είναι διαθέσιμος για αντιΚΚΕ πολεμική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργο, μπορεί, αυτός που πήγε το μυαλό όλων μας, να μην είναι ο χειρότερος από τους άλλους που "περιγράφεις", όμως είναι από τους τελευταίους που πίστεψαν τους αριστερούς οπορτουνιστές, ότι υπάρχει εκτροπή από τον κομμουνισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο άρθρο μπορεί να μιλάει για "Τον Καλλιτέχνη", αόριστα όμως φυσικό είναι να "βλέπεις" τον πιό κοντινό που έκανε επίθεση. Προσωπικά πιστεύω ότι θα ήταν λάθος να βγάλεις τα σχόλια, μόνο και μόνο γιατί δεν είναι υβριστικά.
Δεν νομίζω να παρεξηγηθεί από τις απόψεις ανθρώπων που τον βλέπουν πιά με αυτό το "μάτι", γιατί για να αποφασίσει να γράψει ότι έγραψε και μάλιστα εκεί που το έγραψε, σίγουρα περιμένει αντιδράσεις.
Εγώ ξαναλέω κρίμα γι αυτά που μας έδωσε.