Παρασκευή, 16 Αυγούστου 2013

Χωρίς εισιτήριο

Ένας νέος άνθρωπος, ένα παιδί 18 χρονών χωρίς δουλειά, χωρίς δυνατότητα να πληρώσει το ακριβό εισιτήριο του τρόλευ, πόσο μάλλον το πρόστιμο, βρέθηκε να πηδάει-ή να σπρώχνεται;- από το τρόλευ που ήταν ακόμη σε κίνηση και να χάνει τη ζωή του!

Ο Θανάσης ήταν άλλος ένας από μας. Αλλος ένας άνθρωπος που ...πιάστηκε χωρίς εισιτήριο για την ίδια του τη ζωή.

Δεν υπάρχουν και πολλά για να πεί κανείς.
Βλέπουν όλοι την απόγνωση και την απελπισία, το δρόμο"σωτηρίας" που προτείνει το σύστημα, για να μπορέσει να ξεφύγει από τη δίνη όπου έχει βρεθεί.
Βλέπουν όλοι πόσο ..."παράλογο" είναι το αίτημα των εργαζόμενων-έτσι αποφαίνονται οι ειδικοί των καναλιών όποτε διατυπώνεται τέτοιο αίτημα- που μέσα από τα σωματεία τους ζητάνε την κατάργηση του εισιτηρίου για άνεργους, νέους κλπ. ή τη μείωση της τιμής του που ανέβηκε πάνω από 50% τα τελευταία χρόνια της κρίσης.
Ίσως κάποιοι να μπορούν να δουν πως ηθικός αυτουργός δεν είναι άλλος από αυτό το σύστημα που κάθε μέρα σπρώχνει ανθρώπους στο γκρεμό, προκειμένου να σώσει το τομάρι του.
Μακάρι γρήγορα να καταλάβουν όσο το δυνατόν περισσοτεροι, ότι αυτός ο κόσμος έφαγε τα ψωμιά του και τώρα τρώει κυριολεκτικά ανθρώπους για να μπορέσει να σταθεί όρθιος.
Μακάρι να καταλάβουν ότι ο μόνος δρόμος είναι αυτός του οργανωμένου αγώνα μέσα από τα σωματεία που είναι και τα μόνα όπλα που έχουμε, όσο προβληματικά κι άν είναι κάποια από αυτά μετά από τόσα χρόνια κυβερνητικού συνδικαλισμού.
Από εκεί και πέρα, οι άναρθρες κραυγές χωρίς πολιτικό περιεχόμενο που προσπαθούν να μετατρέψουν το θυμό σε όπλο χωρίς να περνάει μέσα από τη μαζική οργανωμένη δράση, μπορούν εύκολα να έχουν και το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα. Ας σκεφτούν πως όταν αυτά που λένε, συναντιούνται ή ταυτίζονται με τα όσα λένε κεντρώοι, δεξιοί και ακροδεξιοί της ΧΑ, δε μπορεί παρά κάπου να κάνουν λάθος.

Y.Γ.: Τι να σκέφτονται άραγε αυτοί που είχαν την "ιδέα-κίνητρο" για τους ελεγκτές που τους δίνει μπόνους το 10% του προστίμου; Μπορούν λοιπόν να λειτουργήσουν όλα με την καταστολή ή με κίνητρο το κέρδος; Αυτός όμως είναι ο κόσμος τους κι αυτοί "κατ' εικόνα και ομοίωσή του".

ShareThis