Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Λυσίου: "Επιτάφιος τοις Κορινθίων βοηθοίς"

Στο Ωδείο Αθηνών, εποπτεύμενο φορέα του ΥΠΠΟΤ έχουν απολυθεί πάνω από 30 εργαζόμενοι έως τώρα και στους εναπομείναντες οφείλονται δεδουλευμένα 10 μηνών μέχρι σήμερα.
Εκεί αναφέρεται η παρακάτω ανάρτηση.
Η πραγματικότητα κάνει κάποτε την ακατάσχετη θεωρητικολογία να βουβαίνεται.

Από Nelly's Κι αυτα κι εκεινα



"Ώστε προσήκει τούτους ευδαιμονεστάτους ηγείσθαι,
οίτινες υπέρ μεγίστων και καλλίστων κινδυνεύσαντες
ούτω τον βίον ετελεύτησαν,
ουκ επιτρέψαντες περί αυτών τη τύχη
ούδ' αναμείναντες τον αυτόματον θάνατον,
αλλ' εκλεξάμενοι τον κάλλιστον"




Ήμουν οργισμένη με τον φασισμό του διευθυντή μου,
να με αφήνει απλήρωτη δέκα μήνες τώρα...

Ήμουν οργισμένη με το φασισμό του κράτους,
να μου αφαιρεί ό,τι με κόπους έφτιαξα...

Μα τώρα δεν έχω άλλη οργή, δεν έχω δάκρυα...

Ντρέπομαι, που γεννήθηκα άνθρωπος...

Πένθος!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

ShareThis