Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Επειδή πολλοί με ρωτούν

Επειδή πολλοί με ρωτούν θελω να ξεκαθαρίσω ότι δεν ανήκω ούτε στη ΣΠΙΘΑ ουτε στη "Σεισαχθεια".
Συμμετέχω εδω και  χρόνια στα συλλαλητήρια, σε διεργασίες και  κινητοποιήσεις των κινημάτων χωρίς όμως να είμαι ενταγμένος σε κάποια συγκεκριμένη οργάνωση.
Μου είπε κάποιος χθες ότι ακούστηκε οτι ήμουν έως και στέλεχος στον οργανωτικό τομεα της Σπίθας.
Δεν είναι αλήθεια.
Το αν δημοσιεύονται κείμενά μου  (απο το μπλογκ μου) σε οποιαδήποτε άλλα μπλογκ ή οπουδήποτε δεν σημαίνει κιόλας ότι ανήκω κάπου.
Στην μπλογκόσφαιρα αυτό είναι μια συνηθισμένη διαδικασία και δεν σημαίνει τίποτα παραπάνω.

Παρα το ότι δεν μου αρέσουν οι ταμπέλες θα πω οτι ιδεολογικά κινούμαι στον αριστερό προοδευτικό χώρο και παλεύω με τις ελαχιστες δυνάμεις που έχω για την συνεννόηση απόψεων που σε εμένα τουλάχιστον δεν φαίνονται τόσο πολύ διαφορετικές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ShareThis