Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Και μια ξαφνική χαρά

Και ξαφνικά μέσα στη γκριζάδα και την περίσκεψη έσκασε μια μικρή κηλίδα χαράς.
Ο Πρίντεζης πήρε τη μπάλα στην Αριστερή πλευρά κοντά στην τελική γραμμή σηκώθηκε και έστειλε τη μπάλα στο καλάθι της ΤΣΣΚΑ και το ταμπλώ έγραψε Ολυμπιακός πρωταθλητής Ευρώπης! Η κερκίδα σείστηκε, το σκόρ έγραφε 61-62 κι εγώ χωρίς να είμαι Ολυμπιακός είδα τον εαυτό μου να έχει σηκωθεί όρθιος και να φωνάζει με σφιγμένες γροθιές:"Ναιιιι..." Κι ύστερα βγήκα στο μπαλκόνι κι είδα πέρα τον ουρανό πάνω απ' τον Πειραιά να γεμίζει κόκκινες φωτοβολίδες αλλά και πιο αραιά στο υπόλοιπο κομματι πάνω από το κέντρο. Μικρή χαρά που δεν απλώνει θα μου πεις. Κλείστηκε εκεί σ' εκείνη τη στιγμούλα αλλά έγινε, το νοιώσαμε.
Κι όταν το σκέφτηκα λίγο αργότερα -ειδικά φέτος δεν έχω παρακολουθήσει σχεδόν τίποτα από μπάσκετ, ποδόσφαιρο κλπ.- είπα κοίτα να δεις πως χαίρεται ο άνθρωπος όταν ο μικρός κερδίζει το μεγάλο, όταν τα φαβορί γονατίζουν και γίνεται η έκπληξη, όταν τα αουτσάιντερ χαμογελάνε επιτέλους και γεμίζει ο ουρανός κόκκινες φωτοβολίδες....
CSKA - OLYMPIAKOS 61-62, 10 Last Seconds από Pireotis7

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ShareThis